piatok 6. júla 2007

Narodeniny

Zajtra budem mať narodeniny. 35 rokov. Zatiaľ najviac ako som kedy mal. Stredný vek, alebo stredovek, ako hovorí môj kamarát.
Asi by som si mal kúpiť Porsche, to vraj na stredovek pomáha. Nemám vodičák, takže si radšej založím blog.
Blog k narodeninám. Prajte mi všetko najlepšie.

3 komentáre:

Peter Lehotský povedal(a)...

Tak šecko najlepšie, hoci na tento tvoj blog som narazil až dnes... Ako sa žije čerstvému stredovekistovi? :-)

Filip Struhárik povedal(a)...

ja som ťa objavil tiež až dnes, ale začal si pekne zostra (viď vybrali.sme.sk :D... ejha, len tak ďalej!

coolschrank povedal(a)...

hm, nič moc. tak mám ešte 6 mesiacov, aby som si našetril na poršaka... keď priškrtím rodinný rozpočet tak to možno zvladnem. v dráčiku som videl jedno velkom šikovné